Sidor

31 juli 2016

Bröllopsminne till min minsta syster

Som minne till sitt bröllop fick även min minsta syster ett album.
Min andra syster fick ett efter sitt bröllop, se Julklappar till syster Yster

 Den här gången gjorde jag det lite lättare och köpte
ett färdigskuret album i chipboardmaterial. Det var lite knöligt att
skära ut sidor från gamla kartonger ;)

En del av dekorationerna kommer från bröllopet. Glitterstenarna på framsidan kommer från festbordet likaså de två hjärtana på sista sidan.  

 
 
Som en förhöjning av chipboarden använde jag Glossy accent, jag gillar effekten det gav.
Spetsen som jag använt på V:et är densamma som jag använde på tårtan till festdekorationen, se inlägget Bröllop i Alingsås.

De utstansade blommona är stansade i samma papper som inbjudningskort, program och tackkorten (samt servettringarna).


Detta var ett mycket roligt album att göra, det hänger numera i familjen Rydéns hall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar