Sidor

18 februari 2012

Present för en 40-taggare

Syrran (den samme som gifte sig i somras) fyller 40 imorgon, givetvis firas detta med en stor fest.

Mitt bidrag till festen är en form av gästbok där namn på de närvarande kan fyllas i. Som överraskning har jag bett festdeltagarna att ta med ett personligt foto på syrran (gärna med festobjekt och festdeltagare tillsammas). Korten ska under festens gång klistras i gästboken som då även blir ett minnesalbum.

Framsidan

Lite käcka ord för fortsättningen...

Plats för gästernas namn och foton

Bakre insidan

Baksidan

Med risk för att låta tjatig (men nyböjare som jag med scrap)...
Det här var mitt första BIA-projekt,
men absolut inte det sista ;)

Givetvis måste ju syrran få ett grattiskort också...
En av godsakerna i syrrans liv är att ligga i bubbelbadet med lite tända ljus runt om.

Det är förklaringen till att jag gjorde ett teljuskort som jag fyllde med doftljus och kompletterade med en tändsticksask med ett vackert ordspråk på.

2 kommentarer:

  1. Vilka bra och härliga presenter din syster ska få, kommer att bli uppskattat.

    Önskar dig en supermysig helg, kram.

    SvaraRadera
  2. Vilken kul ide för ett 40års kort. Vad fina saker du gör.

    SvaraRadera